BOODSCHAPPENDAG & DYNAMO

DINSDAG 24 SEPTEMBER

En daar loop je dan, bij de Lidl met een volle kar en bij de El Corte Ingles met een volle kar, dwars door alle rekken met designerkleding. Voorlopig ben ik wel een beetje klaar met boodschappen doen. Het heeft een hele dag gekost en een aantal Bolttaxi's die na een oorspronkelijke acceptatie van de rit, deze ook weer zonder pardon weigerden......stond ik daar in de stromende regen.
En ondertussen was Ton bezig met de dynamo. Een uitermate ingewikkeld project waar inmiddels ook al heel wat uren in zijn gaan zitten. En het einde is nog niet in zicht.






Reacties

  1. Wat een heerlijk prachtig mooi verhaal zijn jullie aan het schrijven - letterlijk en figuurlijk. Ik liep paar weken 'achter' met lezen, heb zodoende nu een flinke portie in een keer genoten, en zie voor jullie beiden bij terugkomst dit voor me: met alle verhalen en foto's naar een uitgever, Lonely Planet eat your heart out ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, idd, precies dat dacht ik ook: prachtig mooi verhaal, ik check regelmatig ff in om bij te lezen, en wat een mooi naslagwerk annex ervaring en herinnering wordt dit. Top!

      Verwijderen
  2. Benieuwd hoe het nu is na al deze avonturen. Hoop letterlijk in een iets rustiger vaarwater

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De boot

Route deel 1: Rotterdam - Grenada

Fluitend op vakantie? Even een update.....