ME TIME

 ZATERDAG 21  SEPTEMBER

Af en toe moet ik een dagje me time nemen. En of het bezoeken van een grote stad nou echt de rust geeft die ik nodig heb is maar de vraag, maar daar heb ik vandaag wel voor gekozen. Ik loop mijn benen onder het lijf vandaan. Maar de stad is groot, wellicht een beetje te groot. En het lawaai die de stad produceert is oorverdovend. Ik begin te ervaren dat de woorden 'klein en kneuterig' toch beter bij me passen dan groots en meeslepend. Ik passeer grote brede lanen, maar ook kleine smalle straatjes en huizen met de traditionele tegeltjes. De stad heeft her en der haar charme. Tijdens mijn wandeling kom ik ook een markt tegen. De kleurrijke producten en de mensen die ze aanbieden zijn allervriendelijks. Er hangt een goede sfeer. 

Zo langzamerhand begin ik wel te begrijpen waarom Lissabon de 'stad van de zeven heuvelen' heet. Hier wandelen is een aardige oefening voor de beenspieren. 

En ondertussen wordt er op de boot door Ton hard geklust aan de watermaker. Een van de grotere klussen die nog op de to-do-lijst stonden. 










Reacties

  1. You-time in Lisboa... heerlijk! Leuke stad; we zijn er vorig jaar geweest voor een paar dagen. Genoten. En nu geniet ik weer van je/jullie avonturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat alles gelukt is en zo fijn zo nu en dan een beetje me-time, helemaal in deze mooie omgeving!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De boot

Route deel 1: Rotterdam - Grenada

Fluitend op vakantie? Even een update.....