STRANDBBQ & HOW TO STUFF GROCERIES

ZONDAG 15 SEPTEMBER

Mijn opruimwoede neemt vandaag de overhand. Ton vlucht naar de ChillaLot  om met de mannen Formule 1 te kijken en ik ga aan de slag met het herschikken en opbergen van de boodschappen. Een enorme klus, maar tegen het einde van de dag ben ik aardig opgeschoten. Alleen sommig kookgerei moet een nieuwe plek krijgen, maar dat is te overzien. Alles is gedocumenteerd, zodat we weten waar wat ligt en hoeveel ervan aan boord is. Geen overbodige luxe weet ik inmiddels. Voorheen dacht ik altijd: wat een onzin, maar ondertussen ben ik wijzer. 

We sluiten de dag af met een bbq op het strand samen met Jen en Rorik (Luwte) en Geert, Kevin, Guus en Joep (ChillaLot). Dit is waarschijnlijk voorlopig de laatste keer dat we elkaar zien, want wij trekken morgen door naar Lissabon om ons daar verder voor te bereiden op de overtocht naar Madeira. De ChillaLot gaat nog volgen, maar de Luwte blijft voorlopig aan deze zijde van de Oceaan. 

We nemen afscheid, prepareren de boot en gaan moe maar voldaan ons nestje in.



















Reacties

  1. Zeg! Prachtige avonturen maar je wilt toch niet zeggen dat jullie nog geen pastel de nata gegeten hebben?!?! Neem daar aub de tijd voor in Lisboa...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nope, nog geen tijd voor gehad, maar morgen gaan we Lissabon bekijken, dus is er alle gelegenheid (hopelijk op zondag open)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De boot

Route deel 1: Rotterdam - Grenada

Fluitend op vakantie? Even een update.....