IKEA EN DECATHLON

DONDERDAG 19 SEPTEMBER

We hebben nog wat spullen nodig voor de boot, dus trek ik in mijn eentje richting de Ikea. En omdat er ook een Decathlon in de buurt zit ga ik kijken of ze daar 'astronautenvoer' hebben voor het geval koken op de boot ingewikkeld wordt. Het antwoord is helaas nee. 

Ik slaag echter wel voor de andere zaken, al is het een heel gesjouw. Zo zonder auto ervaar ik het gemak en de luxe van een eigen auto des te meer. Je springt er gemakkelijk in, rijdt naar de winkel, laadt hem vol en rijdt weer terug naar huis. Piece of cake! Tijdens deze reis ben ik vaak dagen kwijt aan activiteiten die thuis, met eigen vervoer, hooguit een uur van mijn tijd kosten. 

Misschien vraag je je af: wat sleep je dan zoal naar de boot vanuit de Ikea? Tja, een prullenbak voor de keuken (een grote voor de vuilniszakken en een kleine waar het groenafval in kan), enkele losse kussenslopen, enkele manden voor in de salon (om praktisch gezien meer opbergruimte te creĆ«ren en het tevens gezellig te maken), een lichtslinger om indirect licht aan te brengen in onze slaapkamer. 



 








Reacties

Populaire posts van deze blog

De boot

Route deel 1: Rotterdam - Grenada

Fluitend op vakantie? Even een update.....