NERGA

ZONDAG 8 SEPTEMBER

Na de enerverende nacht in Vigo slapen we wat langer uit dan normaal. In de loop van de ochtend krijg ik echter een uitnodiging van de andere boten om te gaan zwemmen in het Spaanse sportfondsenbad. Ik twijfel even omdat de nacht wel erg kort was, maar het chloorwater trekt aan me, brings back good memories. Ton blijft liggen en ik trek, voorzien van zwemspullen en de bolderkar (de supermarkt ligt naast het zwembad en daar ga ik aansluitend langs) naar het zwembad.

Het is heerlijk om weer in chloorwater te zwemmen. Wat overigens wel hilarisch is: iedereen moet een badmuts dragen. Ook de mensen zonder haar.

Aansluitend doe ik de boodschappen, komt de hele massa koffie drinken op de Drifter en gaan we tegen het einde van de dag terug naar Nerga om daar op anker te liggen. Dat bevalt ons inmiddels erg goed. 



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

De boot

Route deel 1: Rotterdam - Grenada

Fluitend op vakantie? Even een update.....