KLUSDAG 2

DONDERDAG 8 AUGUSTUS

Vandaag is Ruben jarig en wordt hij 18. In de avond gaat hij samen met zijn broer en zus voor het eerst de kroeg in en aan het bier. We zijn benieuwd hoe dat uit gaat pakken. We bellen hem om hem te feliciteren, Ton geeft hem nog wat ouderlijk advies, en spreken af dat we in de avond nog even contact zullen hebben. 

Zelf gaan we weer verder met onze kluslijst. Dat wil zeggen: Ton gaat vandaag klussen en ik ga zorgen voor nieuwe foerage voor de boot. Dat betekent een tocht van enkele kilometers met de bolderkar op zoek naar een supermarkt.

Mirjam en Philou (van de Simon Hendrick) stuurde nog een uitnodigende foto van een heerlijk kneuterige streekmarkt. Een uitnodiging die ik niet kon weerstaan en even later zit ik op een terras met een kopje koffie. De tocht naar de Carrefour moet maar even wachten.

Met een volle kar met eten en enkele gezellige kussens voor in de boot keer ik terug in de haven om me weer verder op de klussen te storten en de was. 

In de avond eten we weer samen met de Simon Hendrick, maar dan nu op de Drifter en hebben we beeldcontact met Ruben vanuit de kroeg. We drinken op de boot gezamenlijk een drankje met ze. Suppergezellig.



















Reacties

Populaire posts van deze blog

De boot

Route deel 1: Rotterdam - Grenada

Fluitend op vakantie? Even een update.....